Mie oon nyt puoli vuotta! No oon ollu jo jonkin aikaa, täytin tuossa muutamia päiviä sitten. Tai kun mami ei tiijjä minun tarkkaa syntymäpäivää, niin se päätti, että minun synttäreitä juhlitaan 5. heinäkuuta, kun oon heinäkuun alussa syntynyt. No joka tapauksessa huomenna myö juhlitaan näitä minun puolivuotissynttäreitä, niin kun Ullenkin juhlia ollaan sillon juhlittu. Mamma käy kaupasta kuulemma herkkuja: Salamitikkuja, kissojen tonnikalaa, kuivattuja kaloja ja jottain hyvvee itelleenkiin. Se ei kuulemma voi syyvvä mittään raskasta kun sillä on joulukilojenpoistoprojekti menossa, mutta kai se jottain hyvvee yrittää hedelmistä tehdä, yäk.

 

Kahtokaa miten hienosti minoon kasvanna:

 

 

Kaltsulattialla
Nyt oon tämmönen

Pikkukalevi1
Tämmönen mie olin kun tulin tänne

PikkupentuKalevi
Ja tämmönen mie oon sitten ihan pienenä ollu, tää on miun kasvattajan ottama kuva :)


Tämmönen kolli mie oon :) Maltettaan tuskin Ullen kanssa ootella huomisia juhlia! :)