No se Kalevi sit kävi. Sillä oli joku tyttökisuki kaverina, se oli kai sen sisko tai jotain. Niin se kyl oli sisko joo.

 

Kalevi oli aika arka, mut se sen sisko oli reipas. Se tuli koko ajan mun luo ja alko leikkimään. Kalevi oli sohvan takana ja koko ajan vaan pelkäs. Sit se sen omistaja otti sen pois sieltä ja mami piti mua sylissä ja piti mun tassuja kiinni niin ku mä oisin joku paha hirviö muka ollu. No enhän mä ees ollu semmonen. Kyl mä sille sähähdin pari kertaa kun se tuli liian lähelle. Sit se kävi mun hiekkalaatikolla, se sisko. Ihme kirppuja, ku tulee mun omaisuuteen noin vaa. Kalevi kävi syömässä mun raksuja. En mä sitä sit alkanu hätistämään pois, kattelin vaan. Lopulta mä kävin nuolasemassa sitä hännästä, kun se siinä söi. En purassu, vaan nuolasin. Oli se ihan kiva.

 

Nyt se kai tulee parin viikon päästä koeajalle. Mami ja sen Kalevin nykynen omistaja haluu kattoo, et alanko mä sähistä ja repii sitä. Mami jo uhkas mulle, et se pitää mua pienellä ruokavaliolla pari viikkoo etten mä lihois kamalasti, et en olis liian painava ja kova vastus sille kisulle... Sen jos tekee, niin mä repäsen mamilta hiukset päästä. No en mä usko, ei se sitä oikeesti ees tee, kuhan vaan uhos. Kyl se mua syöttää. Ja mummi kans pitää huolen siitä, et mä saan tarpeeks ruokaa :) Ja onhan se kiva et mulla on täällä kaveri kun mami ei oo täällä aina päivällä välttämättä kotona. Kyl mami kehu mua, et hyvin osasin käyttäytyä, lukuunottamatta niitä sähähyksiä. Mut nehän kuuluu asiaan, eikös vaan kamut? Ja no kyl mä pidin Kalevia vankina sohvan alla, en päästäny pois ja yritin räpätä kun se yritti tulla, sit se meni karkuun. Ja mami tuli pelastaa sitä kirppua, höh. Mä oisin vaan halunnu leikkiä. Mami sano, et se on vielä niin kauheen pieni, et mä en saa nujuttaa sitä ja otti mut syliinsä ja piti mua tassuista kun Kalevi tuli haistelee. Eikö se mami jo tajuu, et mähän annoin Kalevin syödäkin mun kupista, eikö se oo jo tarpeeks näytetty et kyl mä sen tuun hyväksymään?

 

Mut mami laittaa kuvia kunhan sen sisko laittaa ne sille sähköpostiin. Mä meen nyt tutkii, et miten mun karvahiiret voi kun ne pienet kirppuset leikki niillä. Kirjotellaanpa taas! :)