Minä se oon ollunna tehokas kolli tänä päevänä.

 

Tuossa tuo palavelija unohti nuo kalkkunaleikkeet pöyvvälle rasiaan ja käänti hetkeks selekänsä. Ja kun se taas käänty siihen niihin päin, olin minä poeka jo tyytyväisenä pistelemässä niitä poskeeni. Otin rasiasta siivun ja söin. Karkuun siitä kyllä läksin, kun tiesin että se ottaa sen siivun pois... Mutta otin evvääni matkaan ja juoksin olohuoneeseen sängylle syömään. Ja kun tuo äetj tuli, olin jo syönä siivun :) Oon kyllä tosi noppee. Etes Ulle ei pysty tuohon, vaikka se on isompi kolli kun minä, mutta pienemmätpä onnii vikkelämpiä kun tuommoset isot runtit ;)

 

Mitäs ite siinä söi ja herkutteli, kyllä minunnii pittää suaha.

 

Teille jotka oottelette nyt niitä kalentereita... Niitä ei oikeen ole ehtinä tehä, mamma on ollu aika kippee tässä viime aikoina. Se jiä sairaslomalle nyt kohta niin sitten varmaan ehtii tehhä enempi. Nehän edelliset siltä hävis, mutta se teki jo joitain uusia ja lähettikii niitä Kattiskoille. Ihan hävettää tuon orjan puolesta, kun pittää anteeks pyyvvellä sen puolesta :)

 

Ulukonakkii on ollu aika kylmä. Ei oo paljon huvittanu tuonne lähteä valjastelemaan. Ikkunasta ollaan vaan haukattu raitista ilmaa. Kamala tuuli ja luntakin sateli iltapäivällä, eli ei mikään oivallinen lenkkeilykeli näin pienille kisuille kun mie oon. Ulle nyt vois pärjätäkkiin, kun on niin raavas kolli.

 

Mutta hyvää, herkku- ja hiirulorikasta, leikkisää ja kehräyksellistä ystävänpäivää ihan kaikille meijjän kolli- ja neitiystäville ja palvelijoille, toivotettaan myö tiältä Joensuusta koko perheen voimin! Ja hyvvee viikonloppua myös! Myö tullaan taas kunhan tulloo assiita =)