Joo. Eli siis tätä haastetta ei ole kukaan varsinaisesti minulle antanut, mutta nappasin tämän eräästä blogista, täytän nyt itse ja laittelen sitten eteenpäin =)

 

Jokaisen olisi tarkoitus siis kopioida tämä blogiinsa, vastata ja kertoa sitten, kenet haastaa tähän ja kirjoittaa niiden blogeihin kommenttiin, ketkä ovat haastaneet, että on heidät haastanut.

 

Tulikohan tarpeeksi selkeästi..? :)

 

Tarkoitus on kirjoittaa kolme juttua alla mainituista ajankohdista:

 

Kymmenen vuotta sitten (1997)

-Aloitin esikoulun.

-Asuin omakotitalossa jota rakastin todella paljon

Minulla oli Mooses-Kissa, joka oli minulle todella tärkeä ja rakas.

Viisi vuotta sitten (2002)

-Aloitin viidennen luokan

-Sain ihanan hevosen

-Muutin ihanasta kodistani pois

Kolme vuotta sitten (2004)

-Aloitin yläasteen

-Elin erilaista elämää

-Haaveilin omakotitalosta, ihanasta elämästä ja lapsista

-Vietin siskoni kanssa aikaa paljon

Vuosi sitten (2006)

-Haaveilin omasta asunnosta ja lemmikeistä

-Kävin pitkästä aikaa Nerdee-bändin keikalla, josta olin todella onnellinen

-Oli ihana joulu

 

Tähän asti tänä vuonna (2007)

-Olen muuttanut omaan asuntoon ja aloittanut uudenlaiset opiskelut

-Menetin taas yhden rakkaista kissoistani

-Näin Big Brother 2006 Miraa ekaa kertaa

 

Eilen:

-Menin siskon luo

-Alkoi syysloma

-Jätin pienet kisunpoikani ekaa kertaa yksin kotiin yhdeksi yöksi

 

Tänään

-Tulin kotiin

-Katsoin BB-24/7-kanavaa

-Olen chattaillut erään mukavan ihmisen kanssa

 

Huomenna

-Kisujen mummi (minun äiti) tulee siivoamaan tänne

-Lepäilen paljon

-Leikin kissojeni kanssa

 

Ensi vuonna (2008)

-Kisut on isoja

-Aloitan toista vuotta datanomiopinnoissa

-Elämäni on muuttunut vieläkin parempaan suuntaan

 

Ja sitten minäpä laitan haasteen

 

Reetikisun

Miirun

Homelon

 

Ainakin teille :)