Mä oon nyt sit yksin täällä. Tai siis no onhan tuo äippä tuossa mut silti oon silleen ettei oo ketään kisukavereita enää. Oiva ei oo ollu täällä enää pariin päivään. Mulla on ihan outo olo. Silti mä leikin täällä aika paljon, vaikkakin nyt yksin. Äippä toi mulle kamalasti kaikkia uusia leluja Helsingistä. Se osti niitä mulle ja Oivalle, mut Oiva ei enää ollu täällä kun se tuli takas sieltä reissusta. Mä hätäännyin, kun Oiva makas vaan siinä lattialla kuolleena. Mulla oli hätä, et mitäs nyt ja sit se vaan vietiin pois eikä sitä oo enää näkyny täällä. Äippä sano et Oiva ei enää tuu takasin. Se oli ihan rikki kun se tuli sieltä reissusta illalla. Jotain se hölmöili enkä mä ees tiiä että mitä, mut sitten se vaan meni nukkuu. Mä nukuin sen vieressä koko viime yön enkä ees kehannu herättää sitä, et se sais vähän nukkua. Mä oon ollu nyt aika kiltti sille tänään. Oon räppäilly sitä vähän leikilläni, mut en sen kummempaa. Kyl se ymmärtää. Se sano tänä aamuna, et mä alan olla jo aikasta iso kisu. Niihän mä oonki, kohta ihan aikuinen kolli! Äsken kun mä nukuin tunnin tuos sängyllä, äippä jo huolestu kamalasti, et onko mullakin nyt joku vaiva. Se herätti mut ja mä kehräsin sille, kun halusin et se tietää et mulla on hyvä olla kun mä kehrään. Mut eipä se silti lakannu huolehtimasta. Se vaan siinä oli ja tuijotti kun mä yritin nukkua, onkohan se ihan idiootti?! Sit mä aloin leikkimään ja räppäilemään ja heittelin mun uusia leluja et se tajuis ettei mulla mikään oo. Kai se haluu et mä nukun yöllä enkä illalla. Kun mulla on semmonen tapa, et mä nukun illalla ja mellastan sit yöllä. Mun mielestä se on tosi kivaa!

 

Äsken äippä puhu jostain uudesta kaverista. Musta ois kiva saada uus kaveri, vaikka mulla on kyllä vähän Oivaakin ikävä. Kyl mä sen ottaisin tänne heti jos se vaan tulis, mutt ei se taida enää tulla. Meidän on vaan yritettävä kestää se. Oishan se kiva, kun ois joku jonka kanssa riehua.

 

Ja sit se puhu mulle jostain rokotuksesta. Et joku tohtorisetä muka rokottais mut! Eikä! Ei ikinä!!!! Muhunhan ei mitään piikkejä pistellä. Se on kuulemma mun omaks parhaaks ja se tehhään mulle mahdollisimman pian, sit mun korvat tutkitaan ja silmät ja mut tutkitaan muutenki et oonko mä terve. Eikö sitä nyt vaan voi uskoo että mä oon ihan täydellinen kisu? Mua vähän ärsyttää tommonen höösääminen. Mut kyllähän se äippä hyvää tarkottaa tietysti. Sillä kai on tiedossa mulle jo joku kaveri, mut ei se oo vielä varma et ottaako se sitä. Se vaan sano et semmonen ois kiva ja ehkä ois tulossa. Ukin mielestä mun olis kivempi ja parempi olla yksin. Ja mistähän sekin sen tietää?! Kyl musta on kaveri ihan kiva.

 

Mut nyt mä lähen hyppimään tohon skannerille taas. Se on kivaa. Mä oon saanu sen päälle jo tosi monta kertaa. Lisäks nyt kun äippä sai tään blogihomman kotiin et mä voin täällä kirjottaa, mä oon hyppiny sen tietokoneen näppäimistöllä ja sain kerran sen jonkun sähköpostihomman sekasin :D Mä oon tosi hyvä kolli! Nyt mä meen, heippa taas ja mä tuun näkyyn täällä mahollisimman pian!!

 

t. Uolevi