Ei tää voi olla mahdollista, ei hemmetti sentään...

 

Uolevilla on virtsatietulehdus. Aivan varmasti. Käy niin usein laatikolla, naukuu siinä käydessään. Olen ihan satavarma. Soitan heti huomisaamuna eläinlääkärille. Onneksi, voi onneksi minulla on yhdeksäksi meno kouluun, joten voin soittaa vielä kotoa rauhassa, kun eläinlääkäri Aho alkaa ottaa kahdeksan aikaan vastaan. Olen ihan sekaisin huolesta. Jollakin tavalla pitäis vaan saada näyte kisulta, mutta miten? Siis ei tää ole normaalia, ei varmana ole. Tää on ihan toivotonta. Mitä minä teen koko ajan väärin? Mistä se voi johtua?

 

Kissa naukuu aika paljon nykyään. Luulin sen ensin olevan sitä, että se haluaa ulos. Mutta ei se sitä ole. Se naukui äsken laatikollakin käydessä ja kehräsi siinä samalla kovaan ääneen ja eikös kehrääminen voi merkitä myös kipua? Tää on ihan todella kamalaa. Onneksi sen voi luultavasti antibiooteilla korjata... Mutta silti. En haluaisi koko ajan, että kisut sairastelee. Pakkohan tää homma on hoitaa. Uolevin tuohon käytökseen pitää saada joku järkevä selvitys. Ihan pakko. Jos ehtisin, niin voisin huomenna viedä näytteen lääkärille, jos sen jotenkin saisin otettua kissalta. Mutta miten ihmeellä minä sen otan? Vai pitääkö kissa sitten viedä lääkäriin... Pakkohan tämä on tutkia. Ja saada hoito tähän mahdollisimman pian. Nyt jo pelottaa, että jos se uusii. En edes ole varma sairaudesta.

 

Tämmöistä ikävää tänne kuuluu. Ei hyvin taas mene :(