Siis miten noi ihmiset voi nukkuu noin kauheen pitkään? Eilisaamuna mä heräsin jo seittemän aikoihin. Mami ja Uoleviki nukku viel ihan sikeesti, mutt mua ei enää huvittanu. Mä nousin ylös ja aloin kolisteleen keittiössä ja heittelee karvahiiriä pitkin olohuonetta. Sitt mä hyppäsin takas sänkyyn ja yritin herätellä mamia ja Uolevia, mutt ne ei millään suostunnu nouseen ylös kumpikaan. Siis ei Uolevikaan! Seki vaan nukku mamin kainalossa.

 

No sit mä siinä aikani hermoilin ja juoksentelin yksin, sekään ei auttannu. Sitt mä keksin, ett hei, mun pitää naukua silleen, ett ne luulis, ett mull on joku hätä. Se autto Uoleviin. Se hyppäs kans pois sängystä ja tuli leikkiin mun kans. Mami kuitenki vaan jatko uniaan. Siis miks pitää hyvä aamu pilata nukkumiseen? Kello oli kuitenki jo seittemän ja vähän yliki, emmätajuu. Noi ihmiset on kyll niin ku ihan ihmeellisii.

 

Tänään me mennään ulkoileen taas. Se on kivaa. Mä nautin siit ihan täysillä.

 

Mutt me taas tullaan kirjotteleen, kun tulee jotain asiaa. Ja kuviiki ois kiva saada, jos mami vaan ottais niit meist :)