Tiätteks te kamut mitä? Me ollaan Uolevin kans mietitty, et mistä ihmeestä se mami ja jotkut sen tutut repii meille niin paljon kaikenlaisia ihme nimiä. Kun onhan meil jo nää oikeetki nimet, niin miks ihmeessä sit viel pitää keksiä tämmösiä jotain kummia lempinimiä. Siis ihan outoa, kun ei me vaan tajuta. Kuulemma rakkailla lapsilla on monta nimee, mut ei me tarvittais. Ku ne on niin ihmeellisiä ja ei me tosiaan kohta tiietä mitkä meiän oikeet nimet on. Uolevi on niille Unski ja mä oon sit Kale. Siis miks mun nimee on tollain lyhennelty? Ja sit meillä on yhteisiäki lempinimiä, kuten hurinaheikki, karvamakkara (mä oon pikkumakkara ja Uolevi on sit olevinaan joku isomakkara), sit mä oon joku Karvakalevi. Sitt ku me aletaan kehräämään, niin meille kuulemma tulee joku kehrimys, eli siis ku me kehrätään niin se on sit se kehrimys tai kehris, se tarkottaa sitä et me huristaan. Just joo. En mä nyt muuta muistakkaa, Uolevi voi kertoo loput.

 

Kai se mami meistä on jotai kuviaki räpsiny, mutt niitä ei oo vielä tänne laitettu ilmeisestikkää. Mut kai se neki tunkee jossain vaihees. Eikö meistä jo oo ihan tarpeeks noita kuvia, ilman ett meitä pitäs vielä esitellä. Vaik no toisaalta me ollaan kyllä niin komeita kolleja molemmat (tai oon mä kyll vähän komeempi kun Uolevi), et meitä kelpaa katellakki, et silleen se on ihan hyvä ett mami laittaa ne kuvat tänne näytille. :)

 

Ja lopuks, mami käski laittaa tänne

Tämmösen.

Se on niin hirveesti kattonu jotai BB:tä ja on tehny tommoset sivut ja haluis nyt teiänki mielipiteitä noista. Mun mielestä noi ei oo kovin kummoset. Siis eihän tuol oo meistä kunnon kolleista mitään, jotain ihme sepustusta vaan.

 

Mutt me palaillaan taas asiaan, ku tulee jotain kerrottavaa :)