Mepäs ei ollakkaan taas hetkeen päivitelty meiän kuulumisia.

 

No, eipä tänne oikeen mitään kuulukkaan, samaa rataa on kaikki menny. Mamilla on syysloma ja mä ja Uolevi ollaan tyytyväisiä, ku se on kotona nyt.

 

Mä kävin perjantaina ekaa kertaa ulkona, valjaissa! Must se oli kivaa ja jännää. Oli kiva hyppii lehtikasoihin ja juoksennella ruohikolla. Mä kiipeilin puihin, en kyl ihan latvaan asti mut reilun metrin korkeuteen kuitenki ja sitt hyppäsin lehtikasaan. Se oli kiva, kun sinne pehmeeseen sai hypätä! Sit mä kävin myös toissapäivänäki ulkona. Uoleviki oli mukana, ku se sai uudet omat, isommat valjaat maanantaina ja mä sain sen pentuvaljaat. Mutt mä oon kyl jo kasvanu, ja alan olla iso poika. Kohta mullekin pitäis ostaa isojen kollejen valjaat, mutt ei kuitenkaa ihan vielä. Kyl ne pentuvaljaatki käy, mut ne ei mahu mulle enää silleen ku ne on säädetty siihe pienimpään kokoon, niit pitää isontaa, mutt ei ne silti vielä ihan isoimmillaan oo. Mut joo, ulkoilu on kyl tosi kivaa. Mami harmitteli, ett kuvia ei nyt oo, mutt yritetään laittaa niit mahollisimman pian :) Ja noi viimeks laitetut kuvat on tosiaan aika suuria, niit pitäis kai vähän pienentää. Tai sit lisätä täält vuodatuksen galleriasta, ku eikös tää pienennä niit kuvia? Vai miten se menee? En mä tiiä, kun mä oon vasta pieni kissa. Mun pitää viel opetella näit juttuja.

 

Sit tääl kävi yks koira kylässäki yhtenä päivänä. Ei muisteta, ollaanko jo kerrottu. Me yritettiin tehä tuttavuutta, mut se pelkäs sit kuitenki meitä, vaik me varottiinki sitä aluks. Aika tyhmää. Sit ne ei päästäny sitä ees vapaaks, vaik ei me oltas sille mitään tehty. Uolevi vähän tapansa mukaan sähis. Mut mitäs se koira on semmonen villi ett se tulee kun yleinen syyttäjä päälle, vaik ei pahaa tarkotakaan, se on vaa nii leikkisä.

 

Mut hei, ketkä kaikki teist nyt sit haluis niit postikortteja meiltä? Mein pitäis vaa nyt käydä sitä postikorttipohjaa hakemassa, nii voitais tehä niit. Kui moni haluis niitä, ett me voitais jostain kuvasta tehä? Pistäkää vaikka halukkaat tähä postaukseen nii me tiedettäis sit varautua :)