Nonni. Viikonloppu taas ohi ja huomenna alkais meilki se arki taas. Meil on ollu kyll mahtava viikonloppu!

 

No perjantaina mami oli pois kotoo ja tuli eilen, eli se jätti meiät yksin tänne koko yöks. No eilen se sitt hyvitteli sitä. Me käytiin ulkona hyppimässä ja juoksentelemassa. Saatiin kaikkia hyviä herkkuja ja ollaanki sit eilis ilta herkuteltu oikein kunnolla: Kinkkua, kissojen tonnikalaa, raksuja ja ihan tavallista ruokaa ja semmosta. On ollu tosi hyvää.

 

Se mun leikkaus lähestyy. Mami sano toss eilen, et siihen on enää vajaa kaks viikkoo. En mä haluu. Mitähä siitäki tulee, mä pistän kyll vastaan kovasti, jos muhun yritetään jotain piikkejä tunkea tai jotain. Se on kuulemma nopee juttu, mutt eipä se mua paljookaan lohduta. Kamalaa se on, mä voin aavistaa.

 

Meil on paketoitu jo joululahjojaki aika ahkeraan. Vaatehuoneessa ne tehään aina muka meiltä salaa. No eipä tuo oo oikeen onnistunnu, kyl me tiietään mitä siel tapahtuu, kun lahjapaperit rapisee. Me ootetaan jo innolla joulua, et päästään maistamaan joulukinkkua ja karjalanpaistia, jos meille semmosia annetaan...

 

Meitä muuten kiinnostais kovasti se suikaleliha, jota Reetiki syö. Se ois varmasti tosi hyvää, ku toi mami vaa tajuis hommata sitä meille jostai.

 

Ja sitt kohta tulee lisää tekemistä meille. Saadaan tänne semmonen kiipeilytolppa, joka yltää melkein kattoon asti. Siinä voidaan kiipeillä niin paljon kun jaksetaan, kun me siitä kiipeilystä niin paljon tykätään. Toivottavasti se tulis mahollisimman pian, et päästäs riehumaan sen kans.

 

Ja Kalevi yritti tänään karata. Kun meiän ovi oli hetken auki, se tietty hyökkäs siihen ja oli jo melkein rappukäytävässä ja raput alhaalla, mut mami ehti ottaa sen kiinni ennen ku se ehti minnekkään. Meistä toi meiän kellari ois mielenkiintonen paikka, siel on vaikka mitä kivaa. Sinne on pakko viel joku päivä päästä.

 

Nyt toi Kalevi tulee repimään mun hännästä, eli on lähettävä tästä tonne antamaan sille kunnon kyyti. Me palaillaan taas pian.