Oonks mä kertonu vielä teille kamut, en mä oo tainnu... Vaik Reeti joskus mulle sano, ett älä mee sinne vessanpönttöön et siel on märkää ja inhottavaa, niin enhän mä uskonnu. Mä nimittäin kävin siellä vähän aikaa sitten.

 

Mami oli jättänny sen kannen auki ja mä sitt menin kurkkimaan siit reunalta, et mitä siellä mahtaa olla. Sit mua alko kiinnostaa niin kamalasti, et hyppäsin sinne sisään. Mami kuuli, kun mä plumpsahdin sinne ja tuli äkkii kattoo, ja mä hyppäsin oitis pois. Mutt mä olin märkä ja se huomas, ett olin käyny siellä. Ei se kyll ollukkaan mikään kovin nätti kokemus, kun mä kastuin ja olin varmasti ihan kamalan näkönen ja se vesi häpäis mun kollimaista ulkonäkööni. Mut nyt mami on pitäny sen kannen kiinni aina. Kalevi on monesti halunnu mennä sinne ja mä oon yrittäny sanoo sille, ett ei sinne kannata mennä. Mutt kai seki oppii sen sitt kantapään kautta, niin ku mäki :) Eihän me vanhempii kolleja ikinä uskota, vaik kyll tosiaan kannattais :D