Eipäs me ollakkaan pitkiin aikoihin tänne kirjoteltu, vaik asiaa ois ollu. No, mä alotan siit, ett kävin rokotuksilla noin viikko sitten. Nyt meil on molemmilla rokotukset kunnossa. Eikä se viime kerta ollu ees niin paha, ku se eka, mä en ees huomannu mitään, ku se lääkäri oli pistänny sen piikin, ei mamikaan ehtiny huomata paljo mitään. Sitt mä sain viel raksujaki sielt palkinnoks, mutt mami on nii tyhmä ja anto Uolevillekki niist mun raksuist. Ihan tyhmää. No olihan niit paljon siinä pussissa, mut kyll mun miälest ne ois kuulunu vain ja ainoostaan mulle, ne oli hyviä. Onneks niit on viä jälellä, nii ja sitt pitää sanoo lääkärille seuraaval kerral, ett jos se antais meille lisää! Se rokotus vaa väsytti aika paljo, ku se lääkäri sano, ett se voi nostaa kuumettaki ja kai se vähän mulle nostikin. Sama juttu oli meil viimekski. Mut ekal kerral Uolevi sai rokotuksesta jonkun ihme virtapiikin :)

 

Sitt me ollaan käyty ulkona ja meist on ollu kiva hyppii siel. On kyl aika kylmä jo, mut ei se meitä kamalasti haittaa, jos ollaan liikkeessä eikä ehi tulla kylmä. Puihinki olis kiva kiivetä, mutt ku mami ei anna :(

 

Sit semmosia kauheit uutisii. Meille aikoo tulla semmonen väärärotunen, siis koirra. Siis ei se viel tuu, mutt mami sano, ett tuoss muutaman vuoden sisällä varmasti tulee, kuhan saadaan isompi koti. Hui. Emmä haluu, eikä Uolevikaa haluu, se sano kans mulle ettei sekään niit ota vastaan pehmein tassuin. Meiän mummi ja ukki on sanonnu mamille, ett ei sais ottaa, tai siis ettei kannata, mutt eihän ne sille mitään mahda, ku mami on niin itepäinen. Kuulemma kukaan ei voi kääntää sen päätä tai puuttuu siihen. Ei se oo viel ihan satavarma, mutt se koirra saattaa kyl tulla, ennemmin tai myöhemmin.

 

Mut nyt mä meen takas nukkuu, laitellaan kuvii ja ehkä videopätkääki myöhemmin :)